Klacht Binck: Binck weigert mijn geld bij te schrijven op mijn rekening.

Klachtnummer
# 564058
Gebruiker
Tim
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb via iDeal geld overgemaakt naar mijn rekening bij Binck. Het bedrag is afgeschreven bij mijn bank, maar nooit bijgeschreven bij Binck. Binck claimt dat het geld nooit is ontvangen, terwijl mijn bank bewijs heeft gestuurd dat het geld wel is ontvangen. Ik krijg talloze mensen aan de lijn; ik heb zonder overdrijven minstens 10 keer mijn verhaal moeten uitleggen. En het mooiste van alles is dat Sander B. telefonisch tegen mij zei: "meneer, ik heb helemaal geen tijd om hier mee bezig te zijn." En dat terwijl ik gewoon aan het werk ben, talloze uren al in de wacht heb gestaan en mensen achter hun broek aan moet zitten. Dit duurt nu al ruim 6 weken en Binck weigert ook maar iets te doen.

Gewenste oplossing

Binck dient mijn bedrag bij te schrijven op mijn rekening en ze gaan het bedrag maar verhalen op hun eigen verzekering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen