Klacht Binck: binkc bank werkt overstap naar andere bank structureel en onbehoorlijk tegen,

door de bank geroofd

Binck bank saboteert het stopzetten van de beleggingsrekening en het overboeken van de effecten naar andere bank. BINCK BANK rekent structureel woeker-bewaarloon, waardoor alle winst naar het bewaarloon gegaan is. op 23.02.2021. aangevraagd overboeken van alle effecten (en het opgeven van de rekening bij Binck Bank) werd 8 dagen lang gesaboteerd, zodat Binck Bank ook voor 2de kwartaal bewaarloon kon rekenen. Tevens rekent Binck Bank ene boete van 25,00eur voor het overboeken van de effecten die zijn dan "transfer uit fee" noemen. Bij alle andere banken is het overboeken en het opgeven van een rekening binnen max 3 dagen klaar. pas na veel mail-klachten lijkt dit te lukken, heden 03.04.2021 is dat og niet het geval. Binck bank reageert eerst niet op meerder telefonisch gestelde verzoeken, daarna kwamen divers vage smoesjes (zoals, pas na 10 dagen "interne akkoord"...enz) . wel is rekening door binck bank geplunderd - 37eur die op 23.03.2021 als tegoed op de rekening stond is tbv "bewaarloon 2de kwartaal" door Binck Bank afgepakt en vraagt binck ank ook nog bovengenoemde 25eur tvc "transfer out fee". Binck bank is een afschuwelijke financiële instelling! ik ben daar terecht gekomen omdat ALEX waar zelf beleggen prettig was door deze roofvogels overgenomen was.

1 binck bank betaalt 37eur die zij vanwege het 2de kwartaal gepludnerd hebben terug
2 binck bank ziet van het innen vand ei 25eur af
3 binck bank realieert overboeken en opgeven van de rekening bij binck PER OMGAANDE

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Binck?