Klacht Binck: Combideal veranderd in waardeloos product (voor mij).

Klachtnummer
# 545333
Gebruiker
P.J.M. Claassen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Binckbank veranderd op 1 juli de voorwaarden voor de Combideal (laten beleggen. zelf beleggen) met een mail op 1 juli.

Mijn mail aan Binckbank:
Geachte binckbank,

Laat ik zeggen dat ik dit een schandalige actie vind. Ik ben met laten beleggen begonnen om service fee (voor mij het oude bewaarloon) te besparen. Aan transactietegoed dat elke maand vervalt heb ik niet veel. Ik ben vooral een dividend belegger. Doel van laten beleggen is periodiek inleggen om zo een leuk bedrag op te bouwen met meer rendement dan sparen. Met 200 euro per maand (ik ben gepensioneerd) heb ik 50 maanden nodig om aan 10000 euro te komen. 10000 euro is voor mij veel geld. Het hele CombiDeal pakket wordt op deze manier voor mij waardeloos vanaf vandaag. Jullie worden bedankt. Ik ga nog met de consumentenbond overleggen of dit zomaar kan.

met niet zo vriendelijke groet,
Peter Claassen

Antwoord Binck:
In de voorwaarden is opgenomen dat de actievoorwaarden door Binck mogen worden gewijzigd. Ik begrijp dat het vervelend is dat de kortingsactie zonder vooraf aan te kondigen is gewijzigd, en de drempel verhoogd is waardoor u hier geen gebruik meer van kunt maken. De nieuwe CombiDeal is per vandaag ingegaan en ik kan hierin niets voor u betekenen. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Mijn vertrouwen in die bank is weg.

Gewenste oplossing

Oude voorwaarden herstellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen