Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Binck: Gemanipuleer met transactie data en slechte service[kennis] bij Binck
Details
Klacht
Bij Binck wordt er gemanipuleerd met transactie data. In minder dan 3 weken tijd 2 keer problemen met Binck. Op 14 okt j.l zou er een couponuitkering zijn. Vaker op mijn account gekeken doch geen uitkering. Gebeld met Binck ,na ellenlange wachttijd en slechte antwoorden, bedrag is nog niet binnen. De dag erna stond het wel op mijn rekening,en wat schetst mijn verbazing,in transactie overzicht staat uitkering en valutadata 14 -10!!! Kreeg een mail om klantenservice te beoordelen nav telefoontje op 14-10.uiteraard slecht beoordeeld,werd gebeld met een of ander leuterverhaal dat betreffende medewerker beter aan een kleuter kan vertellen!Op 1 nov j.l idem dito coupon en aflossing stond op de rekening ,heb even voor en om 12.01 u bedragen overgeboekt naar tegenrekening,voor de zekerheid telefonisch nog nagevraagd of geld valutair beschikbaar was,dat was zo,bedragen werden gelijk van de rekening afgeboekt,[stond op 0,01 E] echter om 18,14 u
,na meerdere controle,s ,stonden bedragen niet op tegenrekening. Gebeld en dan krijg je doodleuk te horen bedragen komen maandag a.s. binnen. Betreffende medewerker zou maandag de zaak uitzoeken en terugbellen wat niet gebeurde. Heb zelf contact gezocht op maandag,medewerker was er niet en zou om 14 u terugbellen wat ook niet gebeurd is. Na lange wachttijd zelf gebeld,en krijg weer een andere versie te horen,kortom Binck liegt er gewoon op los.
Ik heb hun de kans gegeven mij te compenseren,na eerst nee,toch een ja maar alleen in transactie tegoed!!.
Kortom het gemanipuleer met transactie data,de lange wachttijden aan de telefoon,en de gebrekkige kennis bij een aantal medewerkers hebben me doen besluiten naar andere broker over te stappen ,temeer ik nu geen service -fee
betaal bij hun, maar dat wel gaat gebeuren,er zijn meerdere brokers met een betere dienstverlening die geen service -fee rekenen!!
Op zondag zag ik in transactie overzicht staan dat overboeking met valuta 4-11 zou gebeuren
Gewenste oplossing
Mij financieel compenseren,geld gestort op mijn rekening en niet als transactie tegoedBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.