Klacht Binck: Klacht ik weet niets over bijkomend kosten

Klachtnummer
# 422468
Gebruiker
Muziekfan777
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Raars zei sturen hun boete voor mijn retourren had je al afgehaald en direkt trug retour aan postnl services gegeven of ik deze Incasseurs zonder post brief wil trug betalen aan kosten die zei maakte van 10 eu aan binck

De oplossing

Ik kreeg verkeerde bestelling paste niet en dus retour aan afhaalpunt post nl en wens compensatie kosten voor reclame misleidend artikel omdat ik ken geen computers en zag 't in hun eigen Biebs dacht goed artikel nee dus meteen retour gedaan ik weet niks van after pay of binck kosten Incasseurs lig er ziek van

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen