Klacht Binck: Klacht oplossen en klantvriendelijker zijn met goede berijkbaarheid.

Klachtnummer
# 443331
Gebruiker
JMTimmermans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binck-bank reageert niet meer als er een rekening is geopend.
Zowel op verstuurde emails als telefonisch blijft het stil na toezegging van we gaan u klacht oplossen maar even geduld want het is druk.
Willen wel dat je geld stort op je rekening maar doen helemaal niets meer.
Kan ook niet bij mijn inloggegevens dus alles blijft gewoon stil en zijn dus niet klantgericht bezig.

De oplossing

Dat de klacht op kort termijn opgelost wordt en ik weer bij mijn gegevens kan.
Dus gebruikersnaam en wachtwoord weer actief zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen