Klacht Binck: Niet echt bepaald goed bereikbaar en kort af.

Klachtnummer
# 430779
Gebruiker
Clownhippie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij wilde kijken of het voor ons mogelijk was om via BinckBank Nederland te gaan beleggen.
Op sociale media zijn ze erg kort af.
Ook op E-mail wordt gewoon niet gereageerd.
Gezien wij enkel gebruik maken van prepaid telefonie, zien wij het niet bepaald zitten om lang met hen aan de telefoon te zitten voor vragen.

De oplossing

Klant willen we op dit moment niet meer worden bij BinckBank Nederland.
Wij beide vinden communicatie op welke wijze dan ook erg belangenkijk.
Hier aan voldoen ze niet op dit moment.
Echter, willen wij aan hen onze klacht wel kenbaar maken zodat zij hun dienst verlening kunnen verbeteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen