Klacht Binck: Opheffen Binck Bank rekening onmogelijk

Klachtnummer
# 193201
Gebruiker
Ritz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Opheffen van het rekening blijkt niet mogelijk. Eerst een ondertekende brief geschreven met vermelding van tegenrekening. Blijkt dat mijn oude niet bestaande tegenrekening nog in het systeem van Binck staat. Gebeld met Binck en het advies gekregen om €0,01 over te maken naar mijn Binck rekening vanaf mijn huidige tegenrekening. Dit is gebeurd. Mail ontvangen van Binck dat dit rekeningnummer niet bekend is. Vervolgens is er vanuit Binck gebeld met mij maar ik kon niet opnemen. In de daarop volgende mail van Binck werd gezegd dat mijn huidige mobiele nummer niet bekend is. Weer telefonisch contact gezocht met Binck. Inloggen in Binck en het formulier toevoegen rekeningnummer downloaden, invullen en opsturen was het advies. Toegang tot Binck account geblokkeerd (door eigen toedoen). Weer gebeld met Binck, morgen, 02-11-2016 terugbellen.Medewerkerster bleek geen dossier kennis te hebben, sfeer werd grimmiger en de telefonische verbinding door Binck verbroken.

Gewenste oplossing

Graag zo spoedig mogelijk mijn Binckrekening opheffen en het tegoed overboeken op mijn tegenrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen