Klacht Binck: overschrijving naar tegenrekening.

Klachtnummer
# 10040
Gebruiker
A. Bleijie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

7 Augustus j.l. een aantal aandelen verkocht, waarna het saldo naar de tegenrekening zou
worden overgeschreven. Echter, tot op heden steeds wachtende ! Elke dag telef. kontakt
met Binck, maar krijg telkens te horen, dat het vandaag wordt overgemaakt. DUS NIET.
De fout zou bij ABN-AMRO liggen, oke maar dat is niet mijn fout.
Vraag : Een spoedige oplossing van het probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen