Klacht Binck: Rekening geblokkeerd na administratiefout bij Binck.

Gevolmachtigde

Binck Bank vraagt mij sinds 9 maart (en misschien al eerder) om mijn gegevens te controleren op hun website. Ik heb dit tot tweemaal toe gedaan. Bij het controleren van de gegevens wordt mij ook gevraagd om mijn legatimatiebewijs te uploaden. Ook dat heb ik tweemaal gedaan.

Nadat ik voor de derde keer een melding kreeg dat ik mijn legitimatiebewijs moest uploaden heb ik de service desk benaderd. Zij vroegen mij het legitimatiebewijs te mailen. Dat heb ik gedaan en ik heb een bericht gekregen van de servicedesk dat ze mijn kopie legitimatiebewijs ontvangen hebben en dit zouden verwerken op mijn rekening.

Ik bleef weliswaar nog steeds waarschuwingen ontvangen dat ik mijn legitimatiebewijs moest uploaden, maar vertrouwde erop dat het goed was gegaan.

Nu heeft Binck toch besloten mijn aandelenrekening te blokkeren. Het is niet zo dat er geen tegoeden op de rekening staan. Ik ben al jaren klant en het saldo is fors.

Binck moet mijn rekening beschikbaar stellen, zodat ik er weer bij kan.

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Binck?