Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Binck: Structureel disfunctioneren van afdelingen Klantenservice en Klachten
Details
Klacht
Medio december 2020 heb ik, binnen 1 week, 3 mails gezonden met de URGENTE vraag waarom ik een specifiek beleggingsfonds niet kon aankopen. Dit fonds zat destijds in het assortiment van Binck, en ook mondeling is mij al eerder gemeld dat ik het kon kopen. Bij het bevestigen van de kooporder stopte de aankoopprocedure echter keer op keer.Op alle 3 de mails kreeg ik geen reactie. Eerst na een telefoontje mijnerzijds kwam er een antwoord waar ik niet mee uit de voeten kon.
Vervolgens, op 5 januari j.l., schreef uw heer Molina, van de afdeling Kwaliteits(!!!)Management, dat hij mijn (prangende en urgente!) vraag zou oppakken. Edoch 10 dagen nadien had ik nog niets van hem vernomen, waarop ik wederom rappelleerde.
In een mail van 15 januari melde heer Molina mij dat er in de navolgende week wel een oplossing zou komen. Thans, EEN MAAND nadien, heb ik nog niets vernomen!
Op een rappel, dat ik vorige week verzond, is evenmin gereageerd.
Resumerend: mails mijnerzijds worden meestal niet beantwoord, en afspraken worden niet na gekomen. Structureel gaan er dus zaken mis.
Dit heeft mij veel rendement gekost. IIn mijn mails van december 2020 heb ik reeds gemeld dat ik hiervoor compensatie wil, indien er geen tijdige oplossing komt.
Let wel: sedert mijn eerste rappel zijn er inmiddels 2 maanden verstreken.
Al met neemt Binck zijn klanten structureel niet serieus. Een aankooporder die 2 maanden blijft "liggen", en een rendement van rond de 20% dat inmiddels verloren is gegaan, is geen aanbeveling om nog langer zaken te doen met deze onbetrouwbare broker. Ik hoop dat andere (potentiele) klanten lering trekken uit mijn negatieve ervaringen!
Gewenste oplossing
Compensatie van het mis gelopen rendement van medio december tot thans; een claim die ik reeds heb aangekondigd in mijn mails van medio december. Ondanks meerdere rappels is er gedurende 2 maanden totaal geen actie ondernomen van de zijde van Binck.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.