Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Binck: Traineren van het opzeggen van een account
Details
Klacht
Maanden bezig, meerdere malen contact gehad, zowel schriftelijk als telefonisch. (tegen) rekeningen bij sns opgeheven, derhalve een vervangende tegenrekening op moeten geven, Dit is een drama. telkenmale worden er nieuwe eisen aan gesteld. je krijgt te horen wanneer u dit doet dan handelen we het af vervolgens moet er een handtekening bij nu moet er weer geld over gemaakt worden, wanneer eindigt zoiets. Wanneer je aangeeft laat die pak weg zeventig euro maar zitten, steek die maar in julllie zak is het probleem opgelosd (na een telefonische verklaring) maar overmaken naar je tegenrekening (na een telefonische verklaring is schier onmogelijk). Geen hoge pet op van deze bank, ze bedient zich van ontmoedigingsbeleid, en kan derhalve eenieder deze Bank sterk ontraden.Gewenste oplossing
Correcte afhandeling zonder ontmoedigings beleidBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.