Klacht Binck: Traineren van het opzeggen van een account

Klachtnummer
# 96119
Gebruiker
RBas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maanden bezig, meerdere malen contact gehad, zowel schriftelijk als telefonisch. (tegen) rekeningen bij sns opgeheven, derhalve een vervangende tegenrekening op moeten geven, Dit is een drama. telkenmale worden er nieuwe eisen aan gesteld. je krijgt te horen wanneer u dit doet dan handelen we het af vervolgens moet er een handtekening bij nu moet er weer geld over gemaakt worden, wanneer eindigt zoiets. Wanneer je aangeeft laat die pak weg zeventig euro maar zitten, steek die maar in julllie zak is het probleem opgelosd (na een telefonische verklaring) maar overmaken naar je tegenrekening (na een telefonische verklaring is schier onmogelijk). Geen hoge pet op van deze bank, ze bedient zich van ontmoedigingsbeleid, en kan derhalve eenieder deze Bank sterk ontraden.

Gewenste oplossing

Correcte afhandeling zonder ontmoedigings beleid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binck hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen