Klacht Binqy.com: Meedere malen niet reageren op een vraag.

Klachtnummer
# 11038
Gebruiker
Stan van der Velden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte mevrouw, meneer
onderstaande mail heb ik verzonden op 25 augustus, nadat ik diverse (correcte!!) mails naar Binqy en Groupon gestuurd had. Er komt geen enkele reactie. Niet van Groupon, niet van Binqy.
Zeer, zeer ontevreden ben ik of de klachtafhandeling van zowel Groupon als Binqy. Ik heb inmiddels al diverse malen geprobeerd via mail een reactie van Binqy te ontvangen. Tot op heden geen enkele reactie. Afgelopen week heb ik derhalve Groupon om hulp gevraagd. Tot op heden ook geen enkele reactie, hoewel op de site heel iets anders beloofd wordt!! Zeer klantonvriendelijk.A.s. dinsdag loopt de gekochte én betaalde voucher af. (Code bon : E9A6220CB5, Security Code 1ED3173E9A, Valable du 28.02.2012 au 28.08.2012 REF: 3607536 )
Ik verwacht een zéér spoedige reactie op onderstaand mailadres van Binqy en/of Groupon, waarin mijn vraag wordt beantwoord en waarin staat dat de voucher verlengd wordt.

In afwachting van uw spoedige bericht,
Stan van der Velden
stanvandervelden@gmail.com

De oplossing

Toezending juiste code en een verlenging van de besteltermijn van enkele weken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Binqy.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Binqy.com?