Klacht Binqy.com: Wat een slecht bedrijf!!!

Carin Velzing

Met heel veel liefde en evenveel tijd heb ik een prachtig fotoboek gemaakt van onze geweldige vakantie. Met een Groupon-actie was de prijs ook nog eens prettig. Precies binnen de gestelde einddatum het album klaar gekregen en toen wilde ik eind juli bestellen, lukte het voor geen meter:
1. Binnen de bestelprocedure werd er ineens een andere afmeting geselecteerd. Deze is niet handmatig aan te passen.
2. Hierdoor werd uiteraard m'n kortingscode van de Groupon niet geaccepteerd.
3. Hulp gevraagd via de website, maar kreeg geen reactie. Alleen een bevestiging van het ontvangen van de hulpvraag.
4. Omdat de datum van de Groupon-actie zou verlopen, toch de bestelling maar gedaan en het volle pond (€129.85) betaald.
5. De bestelling werd vervolgens niet zichtbaar in mijn fotoboekstatus. Het bedrag werd wel van m'n creditcard afgeschreven.
6. Nogmaals bericht gestuurd naar de klantenservice. Wederom geen reactie.
7. Eenmaal gelukkig toch het fotoboek ontvangen, maar......alles veel te donker gedrukt.
8. Weer een mail aan de klantenservice (de 3e ondertussen) en gevraagd om telefonisch contact op te nemen.
Al met al dus €129.85 betaald voor een te donker fotoalbum en €29,- betaald voor de niet te gebruiken Groupon-voucher en een klantenservice die niets van zich laat horen.

Wij vinden dat Binqy.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Binqy.com?