Klacht BioDelicato: niet nakomen afspraken

KLACHT van19-9-2013
In Juli een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Eerste levering na een week onder vermelding van nog niet volledig. Tweede levering twee weken later voor de deur. Nog stede niet de volledige bestelling. Direct contact gezocht zonder resultaat tot weken later drie telefoontjes en drie mailtjes, waarvan de laatste zeer boos. Men zou navragen en contact opnemen. Nu weer drie weken later een boze mail + de aankondiging dat ik hun laakbare handelswijze en slecht service zou promoten via de mij beschikbare media.
Nu een dag later al weer een geschokt berichtje van de firma en het aanbod het te zullen regelen maar nog steeds zonder konkrete stappen.
GEWENSTE OPLOSSING Restitutie van het resterende bedrag en nooit meer zaken met deze cowboys.
delicato zou restitutie doen maar ook na een mailtje van mij nog steeds geen teruggave

Nog steeds restitutie en verbetering van hun communicatie met klanten.

BioDelicato
    Bedrag is 16 oktober terug geboekt.
    H
    Ik zag gisteren de afschrift dat op 18-10 het bedrag is bijgeschreven op mijn rekening. 't was een lange weg voor een paar cent. Ik ben er nu klaar mee voorgoed.
    H
    Hoe kan het toch dat BioDelicato wel snel reageert naar jullie toe?

H

Ook een klacht indienen over BioDelicato?