Klacht BioDelicato: niet nakomen afspraken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 38200
Gebruiker
H
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KLACHT van19-9-2013
In Juli een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Eerste levering na een week onder vermelding van nog niet volledig. Tweede levering twee weken later voor de deur. Nog stede niet de volledige bestelling. Direct contact gezocht zonder resultaat tot weken later drie telefoontjes en drie mailtjes, waarvan de laatste zeer boos. Men zou navragen en contact opnemen. Nu weer drie weken later een boze mail + de aankondiging dat ik hun laakbare handelswijze en slecht service zou promoten via de mij beschikbare media.
Nu een dag later al weer een geschokt berichtje van de firma en het aanbod het te zullen regelen maar nog steeds zonder konkrete stappen.
GEWENSTE OPLOSSING Restitutie van het resterende bedrag en nooit meer zaken met deze cowboys.
delicato zou restitutie doen maar ook na een mailtje van mij nog steeds geen teruggave

De oplossing

Nog steeds restitutie en verbetering van hun communicatie met klanten.

3 reacties

  1. Auteur
    BioDelicato
    Datum
    Bedrag is 16 oktober terug geboekt.
  2. Auteur
    H
    Datum
    Ik zag gisteren de afschrift dat op 18-10 het bedrag is bijgeschreven op mijn rekening. 't was een lange weg voor een paar cent. Ik ben er nu klaar mee voorgoed.
  3. Auteur
    H
    Datum
    Hoe kan het toch dat BioDelicato wel snel reageert naar jullie toe?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BioDelicato?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen