Klacht Bioherby: maand geleden thee besteld, toh ondanks div mails, niets ontvangen, niets gehoord.

Klachtnummer
# 327372
Gebruiker
beestenboel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inmiddels 4 weken geleden (op 18 september j.l.) heb ik jiaogulanthee bij bioherby besteld en betaald. Per omgaande kreeg ik van hen de ontvangstbevestiging van bestelling en betaling en de mededeling dat verzending zal plaatsvinden per priority airfast met online track&trace. Ook op de site belooft Bioherby 'supersnelle' levering.
Helaas, nog steeds heb ik mijn bestelling niet ontvangen en zelfs na meerdere mails van mijn kant, ook niets meer van hen gehoord.

De oplossing

Zsm (binnen 5 werkdagen) mijn bestelling ontvangen. Is dat niet mogelijk dan geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bioherby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bioherby?