Klacht Biojitea: Betaald maar nooit geleverd.

Klachtnummer
# 37390
Gebruiker
Jackdaw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kwam op de website terecht omdat ik een speciaal soort thee zocht en ik die daar vond.
Ik maakte een account aan en kreeg daar ook meteen een bevestiging van, daarna bestelde ik wat ik wilde hebben en werd doorgestuurd naar Ideal waar ik de bestelling betaalde. Vreemd genoeg kreeg ik daarna géén bevestiging van het bedrijf en volgens de gegevens van mijn account had ik niets besteld en ook niets betaald. Toch was er wel een bedrag van 25 euro afgeschreven van mijn rekening. Pogingen om contact op te nemen via mail mislukten, de geadresseerde was blijkbaar niet bekend, ook het invullen van een formulier via de website mislukte want dan werd ik naar een anderstalige versie van de website geleid.

De oplossing

Graag levering of restitutie van het betaalde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Biojitea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Biojitea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen