Klacht BioMCN: Wederom geen bezorging en zelf pakket ophalen.

Klachtnummer
# 365968
Gebruiker
BioMCN
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Spullen worden niet bezorgd en dan kunnen we ze weer ergens ophalen.
Onze leverancier en wij betalen hiervoor. Is niet de eerste keer.
Wij zitten op het ChemiePark in Delfzijl en jullie bezorgers zijn vaak te beroerd om het park op te komen en een en ander op locatie af te geven. Op de bon komt dan dat we niet aanwezig zijn. Andere pakketdiensten komen hier de gehele dag dus dat zou niet het probleem moeten zijn. Nu weer een pakket waar wij al meer dan een week op wachten. Product heeft barcode: 3SISZ006459963

Gewenste oplossing

Zorgen dat de zending gewoon bezorgd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BioMCN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BioMCN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen