Klacht Bioscoopcadeau: bioscoopcadeau niet voor kinderen

Jose

Geachte heer/mevrouw, mijn klacht is dat ik bij de Primera voor mijn kleinzoons een bioscoop bon wilde kopen 7 en 11 jr oud. ik wilde van Pathé. de verkoopster adviseerde mij de bioscoopcadeau te kiezen. en dat er €9,95 op de kaart moest . dus tja zei ok doe dan 2X dan kunnen ze 2X naar de bioscoop. ze melde er niet bij dat de kaart voor eenmalig gebruik was en eigenlijk voor een volwassene. wat ook niet op de kaart staat. mijn kleinzoons zijn dus nu samen voor €20,00 naar de bioscoop geweest. wat natuurlijk duur is en ik mij afvraag waarom Pathé niet waarschuwt aan de mijn dochter dat ze beter contant kan betalen. mijn dochter is diezelfde dag nog terug geweest om als nog contant te betalen en de kaarten terug krijgt. daar wilde ze niets van weten . lange neus! Primera stuurt me naar Pathé en Pathé naar bioscoop cadeau!
Ik vindt dat ik onjuist ben geïnformeerd ze zouden op zijn mist kunnen zeggen we sturen u een kaart met €9,95 erop dan vaak zijn de kosten maar €5,00 voor kinderen.

hoop dat u wat voor me kunt betekenen.

met vriendelijke groet
Jose Debiasi-Brugman
debiasijm@upcmail.nl

het vergoeden vaneen bioscoop bon €9,95

Wacht op antwoord

Niks gehoord

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?