Klacht Bioscoopcadeau: bioscoopcadeau verlopen

# 182008
Gedupeerde

Er staat geen datum op de bioscoopcadeau card. Hoe moet ik weten wanneer die verlopen is. Belachelijk dat die maar een jaar geldig is.

De card hoort onbeperkt geldig te zijn

Bioscoopcadeau
    Beste mevrouw de Knecht,

Bedankt voor uw bericht.

Om uw vraag verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag uw 19-cijferige kaartnummer.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mandy
    Het BioscoopCadeau Team
    Gedupeerde
    Dag BioscoopCadeau Team,
    De nummers van mijn kaarten zijn:
    6064365860166858106 en
    6064365860153436494
    Groet
    A. de Knecht-van Eekelen
    Bioscoopcadeau
    Beste mevrouw de Knecht,

Bedankt voor uw bericht.

Gezien de recent verstreken termijn (27-07-2016) bieden wij u graag de mogelijkheid, om na betaling van € 2,95 per kaart (administratie, verzend- en drukkosten) een nieuwe BioscoopCadeau (2 x kaartje) te ontvangen.

De nieuwe cadeaukaarten zullen opnieuw 1 jaar geldig zijn, zodat u hopelijk binnenkort alsnog met plezier uw BioscoopCadeau kunt besteden.

Hoe verleng ik mijn BioscoopCadeau?
    1. Indien u akkoord gaat met ons aanbod ontvangen wij graag uw adresgegevens op het e-mailadres vragen@bioscoopcadeau.nl. U mag deze e-mail ter attentie van Mandy versturen.
    2. Na het ontvangen van deze gegevens ontvangt u van ons binnen 2 werkdagen een separate e-mail met daarin de betaalinstructies
    3. Volg deze betaalinstructies binnen 14 dagen
    4. Na het ontvangen van uw gegevens en de betaling ontvangt u binnen 10 werkdagen de nieuwe passen!

Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Mandy
    Het BiocoopCadeau Team.