Klacht Bioscoopcadeau: Bioscoopcadeau voldoet niet aan conformiteitsbeginsel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 423207
Gebruiker
A.W. Verheij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Cadeaukaart wordt door verschillende bioscopen niet geaccepteerd. Kaart hierdoor verlopen. Bedrijf aangeschreven en verzocht om update. Bericht van bedrijf terug gekregen: “kaart houdt op te bestaan!” Het is tevens niet mogelijk het bedrag te restitueren zegt het bedrijf. Waarom niet vraag ik mij af. Er is betaald en er staat niets tegenover. Voldoet niet aan conformiteitsbeginsel art. 17,lid2 BW7. Nieuw verdienmodel voor bedrijven?

Gewenste oplossing

Betaalde bedrag restitueren.
Geboden oplossing
Er is betaald voor kaarten bioscoopcadeau en deze worden door bedrijf ongeldig verklaard. Wat is het verschil met oplichterij? Consument is de dupe!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen