Klacht Bioscoopcadeau: Cadeau kaarten kunnen we niet meer gebruiken!!

Hond

Mijn broer en ik hebben van 2 jonge buurmeisjes 2 bioscoop cadeau kaarten gehad en kunnen die nu niet meer gebruiken.
Hoe moeten wij weten wanneer hun die kaarten hebben gekocht hoe moeten wij weten of die kaarten echt nog wel een jaar geldig zijn als ze hem kopen, en 2 maanden wachten tot ze hem geven.
Dan zijn de kaarten niet meer een jaar geldig!
Maar op de kaart staat een jaar geldig naar aankoopdatum
cadeau kaarten.nl het geld binnen en een ander kan niet meer naar de film! Zo gemeen
Dan bel ik bioscoop cadeau,
Na lang praten krijg ik de leidinggevenden aan de lijn.
Die zeggen dat is uw eigen verantwoordelijkheid, ja Oke dat begrijp ik maar waarom zetten jullie dan geen datum op de kaart wanneer die gekocht is en hoelang die nog geldig is. Bioscoop cadeau zegt vervolgens dan moet u naar de
Personen gaan die ze hebben gegeven, ik zeg vervolgens kom op zeg wie gaat er nu naar de 2 lieve meisjes die die kaarten hebben gegeven,
Toen ik gisteren keek was die tot 1 december 2019 geldig
Kunnen jullie ons geen maand geven om de kaarten als nog te gebruiken, nee zeggen ze.
Cadeau kaarten.nl hebben het geld binnen ZO GEMEEN!!!!

Dat we onze kaart nog 1 maand kunnen gebruiken bioscoopkaarten .nl blij en ik blij!

ik ga aangifte doen!!
    Hond
    Als ik morgen geen reactie krijg dan ga ik naar de politie!!

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?