Klacht Bioscoopcadeau: Cadeaubon verlopen binnen 10 maanden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 411743
Gebruiker
ZoJammer#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn dochter heeft in maart 2019 een bioscoop cadeau ontvangen voor haar verjaardag. Nu zij haar bon (december 2019) wil verzilveren, blijkt de bon al in november 2019 te zijn verlopen. De bon zou een jaar geldig zijn.. Maar geldigheid blijkt dus niet eens een jaar te zijn. Super vervelend voor de gever en de ontvanger! Weggegooid geld.. jammer dat dit zomaar kan.

Gewenste oplossing

Dat mijn dochter alsnog haar bon kan verzilveren. Zij wil graag naar de bioscoop!
Geboden oplossing
Geen reactie ontvangen van Bioscoopcadeau. Dus geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    ZoJammer#
    Datum
    Helaas nog geen reactie mogen ontvangen van Bioscoopcadeau.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen