Klacht Bioscoopcadeau: cadeaupas maar 1 jaar geldig, niet duidelijk te vinden, wordt niet gezegd bij aankoop

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 346072
Gebruiker
Ria#1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De bon is maar een jaar geldig. Dit staat heel klein in de binnenkant van het hoesje, als je de bon pas openmaakt als je hem wilt gaan gebruiken (wat normaal is) zie je dat pas.
Bij contact met Bioscoopcadeau zeggen ze het volgende:
Kortom, wij distribueren cadeaukaarten met de bedoeling dat men deze binnen een jaar na de activatie uitgeeft. Het is immers een cadeaupas wat men - naar onze mening - niet moet laten liggen.

Dus ze maken je ook nog voor dom o.i.d. uit dat je de cadeaupas zo lang hebt lagen liggen. Als je dan mailt om wat vragen te stellen, blijven ze standaard alinea's terugsturen. Wat een service... NOT...

Gewenste oplossing

Ik wil te eerste een fatsoenlijk antwoord terug. Het zou ook fijn zijn als ze op de website bij aankoop duidelijk vermelden dat de bon maar een jaar geldig is. Ten tweede kunnen ze een coulance doen, van bv nog een jaar. Ten derde zou het duidelijker op de bon zelf gecommuniceerd moeten worden. Het zou goed zijn als ik een nieuwe bon krijg, maar het zou mooier zijn als ze hun voorwaarden veranderen en klantvriendelijker worden. Zoals het nu is is het pure opzettelijke misleiding.
Geboden oplossing
Na communicatie dmv mail en telefoon, heb ik contact opgenomen met Pathé, om te vragen waarom ze nog zaken doen met dit bedrijf. Zij konden mij zeggen dat ze daar per 1 februari mee stoppen. Bonnen zijn nog wel in te leveren tot 1 februari 2020. De klacht is niet opgelost, maar gelukkig ziet een grote zakenpartner wel wat een raar bedrijf het is. Ze hebben overigens ook nog andere bonnen. Hopelijk wordt daar wel beter over gecommuniceerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen