Klacht Bioscoopcadeau: kaarten verlopen

Klachtnummer
# 251904
Gebruiker
ThomasM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag 2 cadeaukaarten gekregen voor bioscoop, drinken en popcorn. Ik was dus weer jarig, dacht aan de kaarten die ik het jaar daarvoor had gekregen, kom ik de bios niet in omdat ze verlopen zijn. Bij de balie zeiden ze dat dit tegen een vergoeding kan worden verlengd, hoe groot is deze vergoeding.
Mvg,
Thomas

De oplossing

2 nieuwe kaarten

1 reactie

  1. Auteur
    Bioscoopcadeau
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Markhorst,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij willen u vragen om uw 19-cijferig kaartnummer(s) naar ons toe te sturen. Dit kunt u doen via het contactformulier op onze website. Wij kunnen u op deze manier verder helpen.

    Alvast bedankt voor uw bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Het BioscoopCadeau team.

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen