Klacht Bioscoopcadeau: Saldo

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 591595
Gebruiker
Bea Smith
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kan wekelijk nergens kijken of mijn kaart geldig is . Als ik saldo check doe kom ik bij nationale bioscoopbon terecht en hun nummer klopt niet en via mail te horen gekregen dat ik verkeerd zit .
Moet ik nu bij jullie zijn ????
Waar kan ik terecht ????

Hoor graag van jullie

Gewenste oplossing

Ik heb kanker gehad en ben erg ziek geweest . Nu wil ik zoeken of mijn kaart nog geldig is .
Kan het werkelijk niet vinden
Geboden oplossing
Kan nergens terecht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bioscoopcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen