Opgelost door Bioso.nl: nooit bezorgde schoenen van Bioso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 384206
Gebruiker
H. van Vliet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn bij Bioso bestelde schoenen zijn nooit aangekomen. Ik heb verschillende malen gemaild met het bovenstaand Bioso email adres, antwoord gekregen (in gebrekkig Nederlands van ene Lara) dat ik dan bij DHL moest zijn. DHL gebeld, mijn zending werd inderdaad gezien, maar ik kan er geen onderzoek naar laten doen, dat moet Bioso zelf doen. En zij zeggen, los het zelf op met DHL. Ik ben bang dat ik naar mijn schoenen kan fluiten.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat Bioso contact opneemt met DHL, zoals DHL vraagt, of als dat niet mogelijk is, ze mij alsnog mijn bestelde schoenen toesturen.
Geboden oplossing
Bioso heeft zich niet geregistreerd op klachtenkompas, maar ze hebben per mail beloofd dat ze het pakket nogmaals zullen sturen. Dat is een week geleden en er is niets gearriveerd. Ik zou een DHL code krijgen, dat is niet gebeurd. Ik zou iedereen aanraden om geen spullen te kopen bij Bioso. Mocht het pakket toch nog komen zal ik dat natuurlijk ook laten weten. Vandaag, weken later, zijn mijn schoenen toch bezorgd, ze zaten in de brievenbus in een zak. Ik had niet gedacht dat ze nog zouden komen, ik heb ze nu aan, ben er blij mee!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bioso.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bioso.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen