Opgelost door BioSolutions: bestelling wordt niet afgeleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 360037
Gebruiker
TAG#
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 5 april gebeld, de garantie gekregen dat maandag 8 april zou worden teruggebeld. Niet gebeurd, vandaag 9 april gebeld en opnieuw eindeloos verhaal over de post dit en de post dat. Er wordt niet geluisterd en na zelfs de uitspraak dat mensen niet te vertrouwen zijn (dus ik ook niet, zegt hij daarmee) gooit hij de hoorn erop. Nog steeds geen bestelling binnen.

De oplossing

óf binnen een week de bestelling binnen óf dat ik mijn geld terugkrijg. Ga melding maken bij de Rechtbank van Koophandel te Kortrijk.

3 reacties

  1. Auteur
    BioSolutions
    Datum
    Kort samengevat:
    - 5-3 goederen betaald + verstuurd
    - ongeveer een week daarna was de vraag wanneer wordt er geleverd
    - bij de post stond dat het in aflevering was
    - op 25-3 werden de goederen volgens de post geleverd
    - wij waren in de veronderstelling dat de goederen werden geleverd
    - zonder ons ook maar te raadplegen krijgen wij op donderdag 4 april een klacht binnen van klachtenkompas
    - wij vallen totaal uit de lucht want voor ons waren de goederen afgeleverd
    - op 5-4 sturen wij een mail met de vraag, kijk eens goed rond. Wij krijgen dit nog en meestal heeft de klant niet goed gekeken.
    - op maandag 8-4 zien wij het bericht dat er niets ontvangen is en sturen wij deze melding naar de post
    - wij wachten op een antwoord en zullen dan beslissen wat we doen.
    - we zijn ook niet van plan naar iedereen waar we een bestelling hebben afgeleverd en die zegt dat ze niets ontvangen hebben zomaar nogmaals de goederen op te sturen. We wachten een antwoord af en zullen volgende week de beslissing nemen en indien nodig nogmaals opsturen.
  2. Auteur
    TAG#
    Datum
    Het heeft geen zin verder te reageren, ik heb een klacht ingediend bij de ECC, Europees Contact Centrum van oplichting. De Nederlandse afdeling draagt dit over aan de Belgische collega's en u zult er verder van horen.
  3. Auteur
    BioSolutions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben ondertussen de goederen nogmaals opgestuurd. Het probleem moet nu opgelost zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TAG#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goederen alsnog afgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BioSolutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen