Klacht Biovea.nl: Niet vermelde hoge douanekosten betalen!

Klachtnummer
# 363267
Gebruiker
Notahappycostumer59
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er moet opeens inklaringskosten worden betaald als ik mijn pakket bij post agentschap ophaal..duurde ook nog eens 2 weken en er staat niets over op de site!
Ik vind dit slecht..dit moet erbij vermeld worden tijdens het bestellen dan had ik het daar nooit gekocht! 😤

De oplossing

De inklaringskosten aan mij terugbetalen..en het vermelden op de site dat deze berekend worden..wel zo netjes!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Biovea.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Biovea.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen