Klacht Birds-eye-view: Hr,neemt de 14 dagen bedenktijd niet in acht, of niet serieus en accepteerd mijn annulering niet

John

Het bedrijf wil de 14 dagen bedenktijd niet accepteren en verwijst de man mij naar de "" kleine Lettertjes'' welke op elke e-mail wisseling staan en verwijst mij naar zijn webside.
Het product heb ik gevonden op Marktplaats, heb de man ge e-mailt de man heeft vervolgens mij telefonisch het product verkocht en via een e-mail mij de factuur verzonden, naar een paar dagen ben ik van gedachte veranderd en heb de man via e-mail de koop geannuleerd. Nu blijf de man voet bij stuk houden dat hij de koop van het product zal afdwingen door de zaak uit handen te geven, (incasso bureau?)
Ik heb de man tot rede proberen te brengen middels de wet van de ""consumentenkoop"" welke in gegaan is op 13-06-2014 hier geeft de man alleen aan dat ik naar zij web-side moet gaan en daar de algemene voorwaarden moet lezen en dat ik de koop niet meer kan annuleren.
Vreemd, het is ruimschoots binnen de 14 dagen gestelde tijd, ikzelf zit in Poolen tot de 22 julie 2016 en verzending na betaling

Simpel, Accepteer de Annulering van de koop daar deze binnen de 14 dagen bedenk tijd valt.
En pas de inacceptabele voorwaarden aan zodat ze binnen de wettelijke consumentenkoop rechten,-regels vallen en respecteer de rechten van de consument.

Wij vinden dat Birds-eye-view hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!