Klacht Bitdefender.nl: Heb Bitdefender aangeschaft en net Ideal betaald, maar geen activeringscode

Klachtnummer
# 145746
Gebruiker
Latuwal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf en betaling geen activering van Bitdefender Anti Virus Plus 2016.
Gebrekkig contact met Avangate BV die de betaling van Bitdefender afhandeld.
Op mijn mail naar Avangate support krijg ik geen serieus antwoord op mijn in het Engels gestelde vraag; alleen als antwoord dat de call is opgelost. Ja, opgelost in Cyberspace!!
Geen goede beurt en zeker geen aanrader om nu met Bitdefender in zee te gaan.

De oplossing

De actriveringscode waarvoor ik betaald heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bitdefender.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bitdefender.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen