Klacht Bitonic: Wanprestatie

# 362049
BeterkopenbijLitebit

WAARDELOOS bedrijf met een waardeloze support. Vanmorgen btc gekocht. Dan volgt een chat op telegram omdat ik meerdere bankrekeningen heb. Maar dat weten zij ! Want dat zegt de support tegen mij. Uiteindelijk wordt toegezegd de btc te verzenden. Support is heel arrogant tegen mij. Na 7 uur !! Nog steeds niets ontvangen. Support reageert ook helemaal niet op mijn vragen

Betere support regelen.
Rekening nr VOORAF verifiëren ipv eerst geld aannemen en dan geen btc leveren.
Prijzen stijgen en dalen te snel hiervoor.

Bitonic
    U gebruikte inderdaad een aantal verschillende bankrekeningen. We hebben u daarom gevraagd om een korte toelichting. Tevens hebben we u nog andere aanvullende vragen gesteld met betrekking tot uw transacties. Het is natuurlijk uw goed recht om daar geen antwoord op te geven, maar aan de hand daarvan hebben wij moeten besluiten uw account te blokkeren.

Uw laatste transactie hebben we uiteindelijk alsnog verwerkt, maar in het vervolg zult u uw transacties moeten voortzetten bij een andere partij.

BeterkopenbijLitebit
Door de btc 1 dag later uit te betalen heb ik geld misgelopen. Btc fluctueert te veel om zo lang te moeten wachten. Daarbij is het niet verboden om meer dan 1 bankrekening te hebben. Volgens bitonic ben ik dan een veiligheidsrisico. ? Als dat zo is dan hadden ze DIRECT mijn geld terug kunnen storten. Bitonic had ook mijn vragen netjes kunnen beantwoorden. Ik vind Bitonic arrogant .

Ook een klacht indienen over Bitonic?