Klacht BitSafe: Kan mijn account niet gebruiken en niet opzeggen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 572009
Gebruiker
Kaylenm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bankrekening geopend bij deze bank, de eerste betaling naar mijn rekening ging goed. De tweede kwam maar niet aan, dagen aan het bellen & emailen geweest, geen antwoord, geen reactie, geen oplossing en nadat we gingen dreigen met aangifte en officieel onderzoek kwam er ineens een email waarin men zei dat ik hun vragen niet beantwoorde via email (wat ik wel gedaan heb) en dat daarom het geld terug gestuurd werd naar de persoon die het naar mij overgemaakt had. Na 12 dagen kwam het daar uiteindelijk weer aan. Nu is mijn rekening geblokkeerd en kan ik mijn geld er niet vanaf halen wat er nog opstaat en ook mijn account niet opzeggen en de bank reageert nergens meer op. Ik heb aangegeven mij account te willen opzeggen en gevraagd het resterende geld over te maken naar mijn ABN AMRO, maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen, maar geven ook de rekening niet vrij dat ik het er zelf vanaf kan halen. Ik wil weg bij deze bank!

Gewenste oplossing

Ik wil dat het geld wat er nu nog op staat naar mijn ABNAMRO rekening gaat en dat mijn account bij deze bank gesloten wordt.
Geboden oplossing
Bitsafe reageert nergens op, houdt zich onbereikbaar en gijzelt mijn geld zonder geldige reden en zelfs zonder ook maar een reden te communiceren of te laten weten wat ze van me willen om dit op te lossen. Ze weigeren elke vorm van communicatie, blokkeren mijn rekening zodat ik mijn geld er niet af kan halen en zolang er geld op staat weigeren ze de rekening op te heffen. Er is dus geen aangeboden oplossing. Aangifte bij de politie dan maar?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BitSafe is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BitSafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen