BitSafe is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht BitSafe: Kan mijn account niet gebruiken en niet opzeggen!
Details
Klacht
Ik heb een bankrekening geopend bij deze bank, de eerste betaling naar mijn rekening ging goed. De tweede kwam maar niet aan, dagen aan het bellen & emailen geweest, geen antwoord, geen reactie, geen oplossing en nadat we gingen dreigen met aangifte en officieel onderzoek kwam er ineens een email waarin men zei dat ik hun vragen niet beantwoorde via email (wat ik wel gedaan heb) en dat daarom het geld terug gestuurd werd naar de persoon die het naar mij overgemaakt had. Na 12 dagen kwam het daar uiteindelijk weer aan. Nu is mijn rekening geblokkeerd en kan ik mijn geld er niet vanaf halen wat er nog opstaat en ook mijn account niet opzeggen en de bank reageert nergens meer op. Ik heb aangegeven mij account te willen opzeggen en gevraagd het resterende geld over te maken naar mijn ABN AMRO, maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen, maar geven ook de rekening niet vrij dat ik het er zelf vanaf kan halen. Ik wil weg bij deze bank!Gewenste oplossing
Ik wil dat het geld wat er nu nog op staat naar mijn ABNAMRO rekening gaat en dat mijn account bij deze bank gesloten wordt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.