Klacht Biuky.nl: Bestelling van 16-9-2016 niet ontvangen

# 193253
Sheandra

Ik heb een bestelling geplaatst op biuky.nl op 16-9-2016. Op dezelfde dag heb ik een bevestigingsmail ontvangen waarin de bestelling stond en de datum waarop het mogelijk geleverd zal worden. Dat was tussen 5 en 10 oktober. Tot de dag van vandaag heb ik mijn pakketje niet ontvangen. Als ik op de website naar de status ervan kijk, staat er nog steeds (sinds 16-9) 'in behandeling'. Ik heb geprobeerd per mail meer informatie te krijgen, maar tevergeefs. Er is ook geen telefoonnummer bekend. Ik heb zelfs de site van UK benaderd, maar ik krijg een automatisch bericht. Het facebook icoontje op biuky.nl is een shortcut naar de biuky UK page. Op de UK website, biuky.co.uk, kan je alleen vragen stellen als de bestelling van de UK is. Zij geven aan een contact button/contact formulier te hebben op de website, maar die is nergens te vinden. Kortom, het is onmogelijk voor mij om in contact te komen met biuky. Mijn bestelnummer is BIU-NL-1609161137484.

Ik zou graag mijn bestelling willen ontvangen waarvoor ik heb betaald. Graag een bericht over de datum waarop ik het kan verwachten. Anders zou ik graag mijn geld terug willen.

Wij vinden dat Biuky.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Biuky.nl?