Klacht Biuky.nl: Bestelling van 16-9-2016 niet ontvangen

Klachtnummer
# 193253
Gebruiker
Sheandra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op biuky.nl op 16-9-2016. Op dezelfde dag heb ik een bevestigingsmail ontvangen waarin de bestelling stond en de datum waarop het mogelijk geleverd zal worden. Dat was tussen 5 en 10 oktober. Tot de dag van vandaag heb ik mijn pakketje niet ontvangen. Als ik op de website naar de status ervan kijk, staat er nog steeds (sinds 16-9) 'in behandeling'. Ik heb geprobeerd per mail meer informatie te krijgen, maar tevergeefs. Er is ook geen telefoonnummer bekend. Ik heb zelfs de site van UK benaderd, maar ik krijg een automatisch bericht. Het facebook icoontje op biuky.nl is een shortcut naar de biuky UK page. Op de UK website, biuky.co.uk, kan je alleen vragen stellen als de bestelling van de UK is. Zij geven aan een contact button/contact formulier te hebben op de website, maar die is nergens te vinden. Kortom, het is onmogelijk voor mij om in contact te komen met biuky. Mijn bestelnummer is BIU-NL-1609161137484.

De oplossing

Ik zou graag mijn bestelling willen ontvangen waarvoor ik heb betaald. Graag een bericht over de datum waarop ik het kan verwachten. Anders zou ik graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Biuky.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Biuky.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen