Klacht Bizay.nl: Bizay behandeld klanten als vuil!

Klachtnummer
# 572338
Gebruiker
Nelis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

26/11/21 sticker etiketten besteld voor mijn bedrijfje (voor op kerstgeschenken) en betaald voor levering voor 9 december. 10/12/21 nog steeds niets ontvangen en gemaild.

Klantenservice geeft aan dat er een “operationele anomalie” is gedetecteerd waardoor de bestelling vertraging heeft opgelopen en de nieuwe beoogde leverdatum rond 20/12/21 is.

Na opnieuw mailen en aangeven dat een foutje kan gebeuren maar ik wel verwacht bij een fout aan de kant van Bizay er alles aan wordt gedaan om mijn bestelling alsnog te drukken en met spoed te versturen omdat ik ze nodig heb voor mijn bedrijf en ook een deadline heb krijg ik alleen een mailtje over de “operationele anomalie”.

Inmiddels is het 21/12/21 en heb ik nog steeds niets ontvangen en wederom een “operationele anomalie” mail ontvangen met uitstel tot 28/12/21 en moet ik dus hals over kom ergens met spoed stickers gaan bestellen om mijn kerstgeschenken nog de deur uit te kunnen doen.

Gewenste oplossing

Mij zijn ze kwijt als klant. Ik dien deze klacht alleen in om anderen te waarschuwen. Ik hoop dat als ze genoeg kritiek krijgen ze klanten fatsoenlijk gaan behandelen of dat er anders niemand meer iets besteld!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bizay.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bizay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen