Klacht Bizzaar.nl: bizzaar.nl houdt 20% in - klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123470
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een product besteld op bizzaar.nl, echter was het product niet wat ik had verwacht.

Het product was weer netjes terug ingepakt met alle onderdelen erbij, zoals het ook naar mij was toe gestuurd.

bizzaar.nl heeft 20% van het bedrag ingehouden zonder dat dit in de algemene voorwaarden te vinden is.

bizzaar.nl past hun voorwaarden blijkbaar willekeurig aan.

Ook heb ik zelf de verzendkosten moeten betalen voor het opsturen naar mij EN het terugsturen van het product.
Dit maakt samen met de 20% een groot bedrag uit.

De oplossing

Gewoon net als alle webshops het gehele bedrag terugstorten.
Zo als het hoort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bizzaar.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Was geen oplossing. Hij heeft zijn website uiteindelijk gewoon gesloten. Alle producten werden gewoon op marktplaats verkocht voor de nieuw prijs.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bizzaar.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen