Wij vinden dat BK Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht BK Kozijnen: Niet leveren Hor na plaatsing kozijn
Details
Klacht
Sinds september 2012 een nieuw kunsstof kozijn door BK kozijn uit IJmuiden (Bert Ridderbos, 0641193425) laten plaatsen, echter de gratis hor krijgen we maar niet.Na veel emails, telefoontjes, smsjes blijft hij de boot afhouden en komt soms met smoesjes. Nu april 2013 reageert hij sinds een maand of twee nergends meer op.
Oplichter is het! Veel praatjes, geen service of nakomen afspraak!
Gewenste oplossing
Graag mijn hor voor het raam bij mijn kinderen, of gled in compenstatie zodat we zelf iets kunnen kopen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.