Klacht BK Kozijnen: Niet leveren Hor na plaatsing kozijn

Klachtnummer
# 25372
Gebruiker
JVE1978
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds september 2012 een nieuw kunsstof kozijn door BK kozijn uit IJmuiden (Bert Ridderbos, 0641193425) laten plaatsen, echter de gratis hor krijgen we maar niet.
Na veel emails, telefoontjes, smsjes blijft hij de boot afhouden en komt soms met smoesjes. Nu april 2013 reageert hij sinds een maand of twee nergends meer op.

Oplichter is het! Veel praatjes, geen service of nakomen afspraak!

Gewenste oplossing

Graag mijn hor voor het raam bij mijn kinderen, of gled in compenstatie zodat we zelf iets kunnen kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BK Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BK Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen