Klacht BK Kozijnen: Niet nakomen afspraken mbt kunststof kozijn

Klachtnummer
# 23582
Gebruiker
Verheur
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In september 2012 is ons kunststof kozijn geplaatst, sinds die tijd wachten we nog steeds op een hor voor het raam. Diverse keren gevraagd, weinig tot geen reactie, of het is besteld, verkeerd geleverd, komt van de week binnen, enzovoort...
Verkopen gaat snel, service is niet aanwezig, afspraken nakomen ook niet.

R. Verheul

Gewenste oplossing

Wij willen onze hor, meer niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BK Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BK Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen