Klacht BK Schoonmaak Plus: Na eerst weken geen tel. verbinding te hebben na overgaan naar UPC kunnen we nu al dagen geen mails verzenden vanuit ons bedrijf

judith

Op 17 april een klachtenbrief verzonden met de vermelde klachten/ schade opgelopen door div. fouten van UPC, verzocht om een schriftelijk antwoord/ oplossing. Alleen div. briefjes ontvangen dat we tel. niet te bereiken zijn en of we hen willen bellen. Hierop heb ik ook al weer div. keren terug gereageerd dat dit een complexe zaak is en schriftelijk antwoord willen ontvangen (er werd ons eerder mondeling al zo veel toegezegd wat niet is nagekomen nl.). Nogmaals ons emailadres vermeld; nog geen reaktie ontvangen na maanden. Nu kunnen we sinds 6 dagen GEEN EMAILS MEER VERZENDEN MET ONS BEDRIJF. Volgens de computerexpert die we hebben ingeschakeld ligt dit aan het modem van UPCen niet aan de instellingen zoals UPC beweerd. Div. keren weer gebeld hierover, ze melden ons dat we na 6 of 7 dagen bericht krijgen. We kunnen wel mails verzenden vanuit een ander wifi netwerk bij het computerbedrijf/ dus het ligt niet aan de instellingen!!! Wat een ellende bij UPC, we zijn er moedeloos van....

Een vast aanspreekpunt binnen UPC die dit voor ons bekijkt en zorgt dat we SNEL weer mails kunnen verzenden. Tevens een schadevergoeding voor alle vertragingen die ons bedrijf hiermee heeft opgelopen afgelopen maanden. (net een advertentie in de krant en dan tel. niet bereikbaar zijn). En een vergoeding voor alle stress; nl. bij de fysio geweest wekenlang met stress/ spierklachten hierdoor.
Klachtenbrieven/ namen personen/ data heb ik bewaard ter inzage.

Wij vinden dat BK Schoonmaak Plus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BK Schoonmaak Plus?