Klacht BK: Aanbakken keramische koekenpan

Klachtnummer
# 123458
Gebruiker
Yvon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb mijn dochter afgelopen kerst een keramische koekenpan cadeau gedaan. Na een paar maanden begon deze al aan te koeken. Nu is dit zo erg, dat hij niet meer te gebruiken is. Zij gebruikt altijd een houten spatel en wast hem met de hand af nadat hij is afgekoeld. Zelf heb ik een goedkope keramische koekenpan, die al jaren naar tevredenheid meegaat. Ik verwachtte van een echte BK pan toch minstens hetzelfde resultaat. Helaas heb ik geen bon meer dus richt ik mij rechtstreeks tot u. Ik zie op uw site dat deze klacht vaker gemeld is en dat deze naar naar tevredenheid opgelost zijn. Ik hoop dat u ook voor mij een geschikte oplossing vindt.

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Verdonk

De oplossing

Wanneer de antiaanbaklaag inmiddels is verbeterd, ontvang ik graag een nieuwe pan. Zo niet, dan ontvang ik graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BK?