Klacht BK: Anti-aanbaklaag van mijn BK Balans koekenpannen (4 stuks) functioneert niet.

Henk van Duinen

Mijn BK Balans koekenpannen (4 stuks van klein tot groot) zijn niet meer te gebruiken omdat alles er inmiddels in aanbakt. Vanavond was de bekende druppel. Ik kon een lekkere kabeljauw-filet niet meer fatsoenlijk uit de pan krijgen en voor het schoonmaken van de pan heb ik de aanbaksels maar even laten losweken.

Ik was de pannen onder de hete kraan en af en toe gebruik ik hier wat afwasmiddel bij. Is er iets wat ik fout doe? In het begin waren het fantastische pannen!

De grootste pan gebruik ik weinig en daar bakt het niet aan! Deze pan is ook nog mooi blauw vanbinnen. Het lijkt er dus op dat gebruik naar verloop van tijd de laag aantast.In het begin werkte het prima!

Is er iets wat ik duidelijk fout heb gedaan met het onderhoud, zo ja wat heb ik fout gedaan. Zo nee...was het een fabricagefout...en is dit inmiddels verbeterd, dan ontvang ik graag vervanging voor de 3 koekenpannen (20, 24 en 28 cm.) waar momenteel alles in aanbakt.

Wij vinden dat BK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BK?