Opgelost door BK: BK balans koekepan bakt aan

mevr Siem

Ik koop al jaren BK Balans koekepannen met Thermolon keramische antiaanbaklaag. Na ongeveer 1 jaar normaal gebruik (koken met olijfolie, afwassen met alleen heet water, ik kook vegetarisch, ik gebruik alleen een houten spatel) begint de pan ontzettend aan te koeken. Als ik er een ei in bak, kan ik het ei er slechts met veel moeite uitschrapen. Ik kan wel steeds een nieuwe pan aanschaffen, maar dit zou toch niet mogen gebeuren...

Dan toch maar een nieuwe koekepan 24 cm en dan hopen dat-ie niet opnieuw aanbakt.

Wij vinden dat BK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mevr Siem
    Ik heb Fonq.nl benaderd, waar ik de koekepan had gekocht. Fonq heeft BK benaderd, en naar aanleiding daarvan heeft BK mij persoonlijk benaderd. Mijn klacht is nu bij BK in behandeling. Ik denk ze dit niet via het Klachtenkompas willen doen. Ik zal de afhandeling van de klacht hier melden, zodra deze is afgerond met BK.
    mevr Siem
    Dankzij Fonq.nl, die voor mij contact opnam met BK, heeft BK mijn klacht naar tevredenheid opgelost.

mevr Siem

Ook een klacht indienen over BK?