Klacht BK: Diepe kras door nieuwe BK pan op glas inductie kookplaat van siemens

Murat Ikiz

Op 25-05-2019 hebben we van BK pannenset gekocht. Dit hebben we gedaan omdat we een gloednieuwe inbouwkeuken hebben laten plaatsen inclusief gloednieuwe Siemens inductie kookplaat. Na eerste keer deze pannen in gebruik te hebben genomen hebben we een hele diepe kras op de glasplaat gekregen en een aantal kleine krasjes. Na enig onderzoek bleek dat de onderkant van de pannen niet egaal was maar scherpe randen had. Deze gemeld bij BK service en kreeg een mail dat we dit bij onze eigen verzekering maatschappij moesten vermelden en dat dan daarna een expert moest komen om de schade te bepalen dat het door de pannen kwam. Dit hebben we gedaan en zegt onze verzekering maatschappij dat wij voor de expertkosten moesten opdraaien.. Ik vind het heel erg van te zotte dat BK zich heel makkelijk hier vanaf wilt redden om ons naar de verzekering sturen in plaats van voor de kosten op te draaien.Siemens heeft de glas plaat al vervangen en de kosten van de vervanging was 306,18 euro

Dat de BK gewoon onze schade moet vergoeden omdat dit door BK pannen zijn ontstaan

Wij vinden dat BK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BK?