Klacht BKR: Nalatigheid

Klachtnummer
# 420444
Gebruiker
WillieWortel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

A2 codering gekregen zonder waarschuwing, en na jaren Lang niet aangeschreven te zijn!!!!

De oplossing

De a2 codering verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    BKR
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij hebben uw klacht gelezen en begrijpen dat u geschrokken bent van een registratie bij Stichting BKR. Uw gewenste oplossing kunnen wij u niet bieden, uiteraard lichten we dat graag toe zodat u verder kunt met deze informatie.

    Stichting BKR kan zelf geen gegevens aanpassen of de situatie tussen u en de kredietverstrekker beoordelen. Als er een fout is gemaakt of als uw inziens de registratie niet klopt dan zal dit bij de betreffende kredietverstrekker besproken en beoordeeld moeten worden.

    Als u er niet uitkomt met de kredietverstrekker(s) dan kan een klacht voorgelegd worden aan de Geschillencommissie. De Geschillencommissie bestaat uit onafhankelijke deskundigen op het gebied van privacywetgeving en kredietverlening. Zij beoordelen of Stichting BKR en de kredietverstrekker zich aan de registratieregels hebben gehouden.

    In onze brochure ‘Verzoek tot aanpassing van uw registratie‘ kunt u hier via de volgende link: https://www.bkr.nl/media/1203/brochureverzoektotaanpassingvanuwregistratie2019.pdf meer over lezen en eventueel het stappenplan volgen.

    Als u toch nog vragen heeft zijn wij te bereiken op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 088-1502500. Als u keuze 2 maakt wordt u verder geholpen door één van onze medewerkers. Houdt u dan uw consumentnummer bij de hand.

    Met vriendelijke groet,

    BKR Webcare

Ook een klacht indienen over BKR?