Klacht BKR: Ongegronde A registratie is verwijderd echter is de 2 codering blijven staan

Amangroelal

Door dat ik in detentie ben komen te zitten had ik een doorlopend contract lening van €1300 door laten gaan tot het restant geheel opeosbaar was. Nadat ik uit detentie ben gekonen heb ik Na bericht te hebben gekregen hierover het bedrag dat inmiddels was opgelopen tot +-1700 in 2x betaald.

Doordat ik een eigen onderneming ben gestart kon dit.

Nu ben ik gedwongen om bij mij moeder te blijven wonen omdat mijn inkomen nu te hoog is voor een sociale huurwoning. Maar door mijn bkr kan ik geen hypotheek krijgen.

De A registratie was op een onjuiste manier genoteerd en deze hebben zij toen verwijderd, echter willen ze de 2 niet weghalen wat ik dan persoonlijk heel jammer vindt tereijl alles zsm was betaald!

Doordat de A codering onjuist en onterecht is geplaats zou het meest logische toch ook zijn de 2 codering te verwijderen?

Graag hoop ik dat de 2 codering verwijderd wordt zodat ik op mijn leeftijd niet meer een last voor me moeder hoeft te zijn door bij haar te wonen.

BKR is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Amangroelal
Ze hebben niet eens gereageerd!

Ook een klacht indienen over BKR?