Klacht BKRconsult.nl: bkr codering

Hallo

Goedemorgen,
Via mijn hypotheekadviseur ben ik erachter gekomen dat er een a-codering achter mijn naam staat. Dit is allemaal afgehandeld. Dus hij raadde me aan om even contact met de bank op te nemen om dit te laten wijzigen. Hier werd ik voor doorverwezen naar het incassobureau waar je als een crimineel behandeld wordt. Ik kan aantonen dat ik geen wanbetaler ben ik heb een vaste baan en dit is iets wat 10 jaar geleden door aan ander is ontstaan. Ik heb ook weer contact met de bank gehad heel veel begrip voor mijn verhaal maar verder kunnen ze niks voor me doen. Ik begrijp heel goed dat deze richtlijn er moet zijn maar ik zou graag aan willen tonen dat mijn verhaal anders is. Ik ben door omstandigheden hierin verzeild geraakt, Ik heb mijn studie afgemaakt en een vaste baan en nog is er geen mogelijkheid om deze codering te verzachten zodat ik eindelijk verder kan om mijn leven op te bouwen. Graag hoor ik of er nog een oplossing mogelijk is.

Ik zou graag zien dat mijn verhaal beoordeelt wordt en dat ik aan de hand hiervan mijn codering kan verzachten. Het is heel erg moeilijk als je al die jaren er alles aan gedaan hebt om het op te lossen en daar keihard voor gewerkt hebt je nu nog tegen iets aan loopt wat 10 jaar terug is afgesloten.

Ook een klacht indienen over BKRconsult.nl?