Klacht BKRconsult.nl: Geldkantoor legt loonbeslag zonder de wettelijke procedure toe te passen .

Ger J. Veuger

Ik ben schuldhulpmaatje voor een dame die door het Geldkantoor met valse beloftes een zogenaamde overeenkomst is aangegaan . Het betreft hier een dienst verlening met juridische ondersteuning om de registratie bij het BKR ongedaan te maken. Dat kan volgens mij niet dan wel bij hoge uitzondering maar zolang er nog schuld is en dat is het geval kunnen ze niets voor je doen maar er wordt belooft dat ze het voor je regelen. Deze lieden hebben voor mijn schuldhulpvrager helemaal niets gedaan ook heeft mevr. geen informatie aan hun doorgestuurd ook heeft zij niets getekend maat toch is er loonbeslag uitgevoerd op een acte van cessie .
Die ook niet door mevrouw is ondertekend maar door iemand anders vermoedelijk van het kantoor van deze lieden. Mevrouw wil met onmiddellijke ingang van deze zogenaamde overeenkomst af en zij wil het geld terug wat via loonbeslag is geint .
Er is door deze BV`s geen enkele dienstverlening uitgevoerd en mevrouw wenst dat zo te houden. Hoogachtend Ger

beëindiging van alle banden met deze lieden en retourneren van alle reeds ten onrechte gevorderde bedragen.

Geachte J. Veuger,

Bedankt dat u uw klacht kenbaar maakt. Jammer dat u niet de moeite neemt eerst met ons in contact te treden. Dan had ik u uit kunnen leggen dat iedereen die een Certificaat Juridische Hulp aan gaat hier voor tekent. Dat we al deze overeenkomsten vastleggen en bewaren en dat we deze dus ook aan uw schuldhulpmaatje kunnen laten zien. Ook hebben wij een standaard annuleringstermijn van 14 kalenderdagen op iedere overeenkomst. Zelfs al zou uw schuldhulpmaatje dus overhaast en in vol enthousiasme te snel ja gezegd hebben tegen ons hoogstaande product kan hij/zij daar zonder kosten of moeite vanaf. 1 Email is afdoende.
    Met betrekking tot de akte; Deze is (in veel gevallen) overeengekomen met een cliënt welke een achterstand heeft met betalen en dreigt een rechtszaak te worden. Om de welwillende klant tegemoet te komen kunnen we zo een ijzersterke betaalafspraak maken zonder tussenkomst van een rechter. Hierdoor lopen de kosten minder hard op. Uw insinuatie dat wij zelf een handtekening zouden zetten kan ik niet anders dan volledig afwijzen. Uw cliënt heeft getekend. Dit kunnen wij aantonen. Ook wil ik u melden dat uw gebrek aan inzicht in onze dienstverlening niet betekend dat deze niet bestaat. Ook dit had u op kunnen zoeken op onze site. Mocht u een echte oplossing zoeken waarmee ook uw schuldhulpmaatje geholpen is verzoek ik u om een email te sturen naar support@geenleningdoorbkr.nl met de gegevens van onze cliënt. Online zullen wij geen persoonlijke gegevens bespreken.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Ger J. Veuger
    Hallo Hallo. Het Geldkantoor heeft wel gereageerd maar niet op een wijze die het probleem op kan lossen . Door te stellen dat de overeenkomst 14 dagen na het zogenaamde afsluiten had kunnen worden opgezegd daar los je geen problemen mee op . Vervolgens hebben wij een advocaat ingeschakeld en alle juristen die ik spreek zeggen dat loonbeslag zonder toestemming van de rechter onrechtmatig is. Dus blijf ik bij mijn verzoek de gevorderde gelden terug te storten aan mijn Schuldhulpvrager.Ger
    Beste Ger,

Bedankt voor de reactie. Wij zijn altijd bereikbaar voor een oplossing. Vandaar ook het verzoek contact op te nemen. Helaas heb ik nog geen email gezien. Mocht ik deze 'gemist' hebben zie ik graag de kopie. Uiteraard willen wij dit nog steeds met je oplossen. Wij houden onze klanten aan de afspraken die we maken en onze klanten kunnen dat ook van ons verwachten.

Graag wil ik u er op wijzen dat ik in onze communicatie ook geen correspondentie van uw juristen, danwel advocaat kan vinden. Iets wat zeer ongebruikelijk is in deze beroepsgroep.

Al met al begin ik de indruk te krijgen dat u niet daadwerkelijk een oplossing wenst. Dit zie ik uiteraard graag verkeerd en verzoek u nogmaals mij de gegevens te zenden op support@bkrconsult.nl. zodat wij een oplossing kunnen realiseren. Ook een terugbel verzoek kan geplaatst worden. U kunt zelf telefonisch contact op nemen.

Ik zie uw correspondentie graag zo spoedig mogelijk tegemoet. Op deze wijze hoeft uw schuldhulpmaatje niet nog een maand te wachten voor er weer iets gedaan wordt.

www.geenleningdoorbkr.nl
    Ger J. Veuger
    Hallo Hallo. U bent wel zeer hardleers dat u weer de euvele moed heeft gehad mijn schulhulpvrager 100 € wederrechtelijk af te nemen. heeft u de brief van onze advocaat niet gelezen ? Of denkt u hiermee ongestraft door kunt gaan? Ik kan u wel zeggen dat u zich deze keer echt vergist. Wij geven dit niet op want zoals de advocaat reeds stelde u heeft geen enkel recht dit te doen om vier duidelijk omschreven redenen , die ik hier niet kan noemen omdat het niet binnen de 500 woorden past . Ger Ve
    Beste Ger Ve,

Bedankt voor het herhalen van uw klacht. Zoals uitgelegd willen wij dit graag oplossen. We dienen hiervoor wel contact te hebben. Graag verwijs ik naar mijn voorgaande berichten en verzoek ik u wederom contact op te nemen zodat we dit uit kunnen leggen aan u.

www.geenleningdoorbkr.nl

Ook een klacht indienen over BKRconsult.nl?