Klacht BKRconsult.nl: Halen gewoon geld van mijn rekening

Anoniem

Op 26 juli heeft dit bedrijf geld geïncasseerd van mijn rekening via remboursincasso. Ik ben daarna wezen kijken op de site waarom, maar hun zeggen dat ik mij aangemald heb. Tot drie keer toe zelfs. Nu kan ik mij uitschrijven maar dan ben ik mijn geld kwijt. Ik heb aangegevn dat ik weekgeld krijg via een Schuldsanering, dus ik kan het echt niet missen.

Wil gewoon mijn geld terug en wil dat ze mij volledig uitschrijven.

BKRconsult.nl
    Geachte mevrouw [tekst verwijderd door moderator],Bedankt voor uw klacht. U heeft zich niet 1 x maar in totaal vier maal aangemeld, te weten op;- 27-04-2011 10:56
    - 31-08-2011 21:49
    - 27-07-2012 09:58
    - 10-05-2011 17:19U doet dit met doorlopend wijzigende email adressen en contact gegevens. Ik heb nu al uw accounts stop gezet. Iets wat u zelf ook 24 uur per dag 7 dagen per week had kunnen doen. Overigens heeft u ook geen reactie gegeven op de aankondiging welke wij vijf dagen voor incasso zenden. Ik verzoek u zich niet meer in te schrijven tenzij u ook daadwerkelijk geholpen wil worden. Overigens lijkt het mij verstandig dat u dit eerst overlegd met uw schuld hulpverlener daar deze inzicht heeft in uw financiële situatie.Bedankt voor uw tijd,[tekst verwijderd door moderator] www.geenleningdoorbkr.com

Ook een klacht indienen over BKRconsult.nl?