Klacht BKRconsult.nl: Niet correct behandeld

Klachtnummer
# 96922
Gebruiker
spike30
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf zal mijn helpen om mijn bkr ongedaan te maken waarvoor ik een bedrag van Euro 42,50 per maand voor 2 jaar zou betalen. Na een paar keer contact te hebben gehad omdat mijn bkr bleef staan werd er niet meer gereageerd. Tevens had ik 3 maanden niet betaald daarna wel incasso bureau betaald. Tot mijn verbazing werd er 100 euro loon ingehouden zonder rechtelijk bevel deurwaarder niet gezien of gesproken en zijn hun telefonisch niet bereikbaar gebeld vandaag. Op de website staat dat ze van 9.00 tot 18.00 bereikbaar zijn toen ik belde kreeg ik een bandje dat ze gesloten waren en van maandag tot en met vrijdag van 10 tot 16 uur bereikbaar zijn.
Ik belde om 14. uur. Vervolgens krijg ik wel een mailtje vandaag dat er een betalingsachterstand is. Het zijn grote oplichters en ga ook verdere stappen ondernemen.

De oplossing

Ik ben niet correct behandeld en voor gelogen wil ook dan volledige teruggave wat ik heb overgemaakt.

2 reacties

  1. Auteur
    BKRconsult.nl
    Datum
    Geachte heer Dekker,Bedankt voor uw klacht. Onder uw gegevens hebben wij een andere cliënt geregistreerd gaan. Om persoonsverwisseling te voorkomen wil ik u verzoeken contact op te nemen via support@bkrconsult.nl. Ook zal ik vanmiddag contact met u opnemen op het door u gegeven telefoonnummer. Uiteraard doen wij ons best uw klacht zo spoedig mogelijk naar tevredenheid op te lossen. BKR Consult
  2. Auteur
    spike30
    Datum
    ik wacht nog steeds op het telefoontje

Ook een klacht indienen over BKRconsult.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen