Klacht Black and Decker: Niet ontvangen tweede batterij

Jempie

Heb een graskantensnijder gekocht via Bol:
BLACK+DECKER STC1820PC-QW Grastrimmer - 18V -28cm snijbreedte
De aankoop is gebeurd omdat ik een tweede batterij zou opgestuurd krijgen doch deze heb ik nooit ontvangen. Eerst werd mij gezegd dat het tot drie maanden kon duren en vervolgens werd mij gezegd dat de promotie verstreken was. Heb dus nooit de tweede batterij ontvangen. We wensen iedereen te waarschuwen over deze misleidende reclame.

Contact opnemen op het nummer +32 78 421204 en vragen of het normaal is dat klanten op deze wijze worden misleid. Best vragen dat ze de beloofde batterij opsturen

Black and Decker
    Beste,

Allereerst mijn excuses voor foute informatie die je eventueel ontvangen hebt. De actie heeft wel degelijk gelopen van 15 maart t.e.m. 15 juli. Registreren hiervoor kon via www.bdpromotions.eu (nu dus niet meer). Had je hiervoor geregistreerd ? Dan heb je wellicht een registratienummer ontvangen... Aan de hand hiervan kan ik naar de status van je registratie kijken.

Met vriendelijke groeten,

Team BLACK+DECKER
    Jempie
    Ik was wel degelijk geregistreerd en heb alle documenten van Bol opgeladen. Een kopij van deze documenten heb ik eveneens opgeladen. Ik verwacht nu mijn batterij.

Mvg

JP Lindebrings

Registratienummer: 1001519

Beste Jean-pierre,

Bedankt voor de aanpassingen op jouw registratie voor de BLACK+DECKER GRATIS EXTRA ACCU promotie. Je registratienummer blijft hetzelfde, namelijk 1001519.

Je deelname wordt nu opnieuw in behandeling genomen. Nadat je gegevens zijn gecontroleerd ontvang je van ons een nieuwe update.

Het BLACK+DECKER team
    Black and Decker
    Beste Jean-pierre,

Ik heb je registratie teruggevonden. We ontbreken nog het opladen van de EAN code (foto van de streepjescode op de verpakking). Deze info zou je per mail ontvangen hebben...
    Gezien de actie reeds meer dan 2 maand afgelopen is kan je deze niet meer bezorgen.

Om je toch verder te helpen heb ik gevraagd de actie alsnog goed te keuren en de accu te verzenden (zonder bijbetaling van de verzendkosten).

Deze kan je spoedig verwachten op opgegeven adres.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel !

Met vriendelijke groeten,
    Sam

Ook een klacht indienen over Black and Decker?